مزدا ۳ ۲۰۲۰

مزدا ۳

واجینو : مزدا با پالایش کامل و روشهای رانندگی پیشرفته ، یکی از بهترین اتومبیل های جمع و جور در کلاس خود است

 در دسترس به عنوان هاچ بک یا سدان ، مزدا یک جایگزین احساس غنی تر نسبت به رقبا مانند هوندا سیویک و تویوتا کرولا است .

 در آزمایش ما ، موتور چهار سیلندر پاسخگو آن در بزرگراه فرسوده اثبات شد ، و هر دو سبک بدنه ، تعهد مزدا را به درگیری راننده حفظ می کنند.

 در حالی که ۳ مدل دارای کارایی بالایی نیستند ، وقتی جاده خشن می شود ، منحنی های لرزه و راحت می شوند. یک سیستم سرگرمی عالی و دستیاریهای استاندارد درایور ، مزدا۳ ۲۰۲۰ را در بین بهترین فشرده سازی های موجود در آنجا قرار می دهد.


برای سال ۲۰۲۰ ، مزدا ۳ به خط  ویژگی های استاندارد کمک به راننده استاندارد تر می دهد .

مزدا ۳

 پیش از این ، مدل پایه به هیچ وجه از تجهیزات پیشرفته ایمنی که در سطوح بالاتر تر و رقبای مشابه ارائه می شد ، مخفی نبود.

 در حال حاضر ، هر ۳ مجموعه I-Activsense مزدا را شامل می شود که شامل کروز کنترل تطبیقی ​​، ترمز اضطراری خودکار ، تیرهای اتوماتیک بلند ، هشدار خروج از خط و کمک به نگه داشتن خط است.

هر مزدا ۳ مجهز به یک موتور چهار سیلندر ۲.۵ لیتری است که ۱۸۶ اسب بخار نیرو می بخشد. در حالی که یک گیربکس دستی روی هاچ بک ارائه می شود ، نسخه های تمام چرخ و سدان دارای گیربکس اتوماتیک هستند.  دیفرانسیل جلویی استاندارد است اما دو دیفرانسیل را می توان با اتوماتیک داشت.

 در پایین جاده ، مزدا قصد دارد موتور جدید چهار سیلندر Skyactiv-X این شرکت را معرفی کند که از فناوری احتراق فشرده سازی برای صرفه جویی در سوخت استفاده می کند.

 در حالی که هر ۳ پاسخ سریع به ورودی های پدال گاز می دهند ، هیچ یک به خصوص سریع نیستند ، و مزدا نسخه ای با محوریت را تولید نمی کند. درعوض ، هم هاچ بک و هم سدان از کیفیت سواری کاملاً مطلوبی برخوردار هستند و در جاده های صاف و پیچ و تاب پیچیده احساس کاملی دارند.

بخوانید  راهبرد تجاری جدید اتحاد رنو نیسان میتسوبیشی اعلام شد

 ما مزدا ۳ جدید را ستوده ایم ….برای حفظ طبیعت سرگرم کننده درایو مدل خروجی ، با کنترل شدید بدن ، فرمان طبیعی احساس و سواری محکم که قادر به مجازات سرنشینان در جاده های خشن نیست.

طراح داخلی

این بسیار مرسوم است ، بیشتر از روند تبادل شماره گیری و دکمه برای صفحه نمایش جلوگیری می کند. اکثر مارک ها این کار را برای پاک کردن طرح انجام می دهند ، اما به هر حال در اینجا تمیز و ساده است. استفاده از گرمایش آسان است ، ساختار منوی سرگرمی (با استفاده از یک کلید چرخ بر روی کنسول) به راحتی قابل درک است. کلید سوئیچ به طور منطقی جمع می شود و از جذابیت و ساخت خوبی برخوردار است.

2 7

 شما در اینجا با خیال راحت خواهید بود و می توانید آن را به راحتی در حرکت انجام دهید.

 موقعیت رانندگی نمونه ای است ، با تنظیم انبوه تنظیم در ستون فرمان ، و در حالی که کج کافی برای کرسی صندلی ها وجود ندارد ، صندلی عقب بسیار خوب شکل گرفته است. این یک ماشین راحت برای ورود به آن است.

تا زمانی که در یکی از دو صندلی جلو هستید. آنهایی که به عقب محدود شده اند نمی توانند از چنین آغاز روشن عبور کنند.

3 8

 آنها به ناچار سر خود را در حین ورود به محاصره درب بغل می کنند و هنگامی که بهبود پیدا کردند ، یادداشت می شود که فضای زیادی برای ساق پا وجود ندارد و به دلیل ضخامت ستون های C و پنجره عقب کوچک کاملاً تاریک است.

 البته برای بچه ها بهتر است ، اما اگر در سنی نیستند که مجبور باشید خودتان آنها را در صندلی ها قرار دهید. به همین دلیل خریداران خانواده از یک متقاطع طرفداری می کنند.

بخوانید  معرفی و بررسی لندرور دیفندر 2020

 کمتر خم می شود. همچنین مشکلی برای نوشتن خانه وجود ندارد: طاق بلند ، تنها ۳۵۸ لیتر.

نتیجه گیری که می توان به اینجا رسید این است که مزدا ۳ یا به صورت مجرد / زوج جوان یا هدف خریدار بزرگتر طراحی شده است.

 جوان تر به احتمال زیاد این واقعیت را از بین می برد که قدرتمندترین نسخه فقط دارای ۱۲۰ اسب بخار قدرت است و همه چاشنی سالاد لپ تاپ را دارد ، به این معنی که در حال حاضر هرچه هیجان انگیز تر باشد مزدا۳  به نظر می رسد. پس از این همه ، رانندگی و کارکرد آن بسیار آسان است.

چند نکته

 مزدا برای بهبود کیفیت صدا بسیار سخت کار کرده است و بلندگوهای باس را به یک نقطه نصب سفت و سخت تر در زیر تخته و صدای جیر جیر و صدای توییتر را به سمت محوطه انتقال داده است. در لیست گزینه ها یک سیستم ۱۲ بلندگو Bose وجود دارد و تشخیص صدا بهبود یافته است .

 شما هم اکنون می توانید با صدای بلند فریاد بزنید و از راهنمایی صوتی فریاد بزنید (عالی) و به جای صحبت کردن از طریق سیستم منو برای تماس با خانه ، “یک دستور شات” به شما اجازه می دهد تا همه را بگویید فورا.

آپشن ها

لیست کیت استاندارد برای مزدا۳ چشمگیر است.

 هر مدل دارای صفحه نمایش سر تا سر ، کروز راداری ، چراغهای جلو LED ، sat nav و اتومبیل Apple CarPlay / Android است.

4 3

یک قدم از پایه SE-L را به SE-L Lux ارتقا دهید و برای ۱۱۰۰ پوند دیگر یک دوربین معکوس ، سیستم بدون کلید و صندلی های گرم را اضافه کنید. و کیفیت همه این ویژگی ها مثال زدنی است.

بخوانید  معرفی کیا تلوراید 2020

 پیدا کردن آنها در لیست ویژگی های اتومبیل های این کلاس لزوماً غیر معمول نیست ، اما اغلب اوقات گرافیک ها ضعیف هستند یا از نظر عملکرد محدود هستند.

 اینجا نه. این حس وجود دارد که مهندسان و تیم های طراحی مزدا خستگی ناپذیر کار کرده اند تا اطمینان حاصل کنند که همه چیز به بهترین شکل ممکن کار می کند.

قیمت گذاری کلی رقابتی است. SE-L مزدا ۳ به اندازه یک فورد فوکوس مجهز به ۱.۵۰۰ پوند بیشتر است و احتمالاً هزینه اجاره بر اساس قابلیت اطمینان و کیفیت مزداهای موجود رقابتی خواهد بود.

 موتورها باید به همان اندازه کار کنند که موتور توربوشارژ کوچکتر Ecoboost از فورد استفاده می کند. ارقام اقتصاد ترکیبی WLTP برای بنزین و دیزل به ترتیب ۴۵.۶mpg و ۵۶.۵mpg است.

 در رانندگی روزانه حدود ۴۰ و ۵۰ میلی گرم در ساعت انتظار دارید.

خدمات متصل MAZDA

مانند یک دستیار شخصی برای شما و مزدا است. این برنامه به شما امکان می دهد تا به گزارش وضعیت سلامتی وسیله نقلیه خود دسترسی پیدا کنید ، موتور را راه اندازی کنید ، درها را از راه دور و غیره قفل کنید و قفل را باز کنید ، همه از طریق برنامه MyMazda در دستگاه تلفن همراه شما – برای سه سال اول مالکیت.

5 2

  Mazda3 شما همچنین می تواند به قابلیت های Wi-Fi  در داخل اتومبیل مجهز شده و امکان دسترسی به خدمات اضطراری مانند شماره گیری خودکار ۹۱۱  و شماره گیری کنار جاده را فراهم کند.

ادغام موجود Apple CarPlay ay 5 (نشان داده شده) برای iPhone شما به شما امکان می دهد از طریق سیری به نقشه ها ، لیست های پخش ، مخاطبین و برنامه های سازگار با صدای خود دسترسی پیدا کنید. برای کاربران Android ، Android Auto ™ ادغام 5 نیز موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *